Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 
  • «Ռուբեն Մելիքյան - 2010»-ի շատ մտքերի հետ «Ռուբեն Մելիքյան - 2024»-ը հեչ համաձայն չէ

    «Ռուբեն Մելիքյան - 2010»-ի շատ մտքերի հետ «Ռուբեն Մելիքյան - 2024»-ը հեչ համաձայն չէ

    01.02.2024| 17:15
    ՔՊ-ական ոչնչությունները ցանկանում են վերացնել մեր ինքնության հենասյուներից մեկը՝ Արարատ լեռան հայկականության գաղափարը։
  • Սրբազան հոր երազանքը չի կարող մնալ անկատար

    Սրբազան հոր երազանքը չի կարող մնալ անկատար

    31.01.2024| 14:45
    Իմ ամենամեծ երազանքը Խրիմյան Հայրիկի նվիրական իղձերից մեկն իրագործելն էր` Վանի Աղթամար կղզում հիմնել կրթական և գիտական այնպիսի կենտրոն, ինչպիսին ժամանակին Մխիթարյանները հիմնադրեցին հեռավոր Սուրբ Ղազար կղզում։
  • Ո՞րն է բաբո, մեր հայրենիք

    Ո՞րն է բաբո, մեր հայրենիք

    30.01.2024| 10:16
    Այս գլխագրով, առնվազն մի քանի գրառումներ ունեմ իմ Էջում` արված տարիներ առաջ:
  • Արիականության հայկական արմատները

    Արիականության հայկական արմատները

    29.01.2024| 18:35
    Արիականության հայկական արմատները հիմնավորող կարևորագույն կռվանները մեր ոսկեղենիկ հայերենի լեզվաբանական բացատրություններն են։
  • Ո՞վ հասկացավ Անդրանիկին, որ Վարուժին հասկանային

    Ո՞վ հասկացավ Անդրանիկին, որ Վարուժին հասկանային

    29.01.2024| 13:18
    2019 թ. հունվարի 29-ին մահացավ ՀԱՀԳԲ մարտիկ ՎԱՐՈՒԺԱՆ ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆԸ:
  • Հունվարի 27-ը բացառիկ օր է

    Հունվարի 27-ը բացառիկ օր է

    27.01.2024| 15:42
    51 տարի առաջ այս օրը Գուրգեն Յանիկյանը նոր էջ բացեց հայ իրականության մեջ: Այդ էջի վրա բավականին փոշի է նստել, բայց այն չի փակվել...
  • Պատմության չգրված օրենք

    Պատմության չգրված օրենք

    27.01.2024| 12:24
    Վիճակը, որում այսօր հայտնվել ենք, մեկի կամ մի քանիսի արածի արդյունք չէ: Սա արդյունք է այդ վիճակի ծանրությունը չգիտակցող ժողովրդի միամտության ասեմ, թե՞ միամիտ անտարբերության, որ իր համար հյուսել է ցանցաթակարդ և փոխանակ վերև, կողք կամ առաջ նայելով մտածի դրանից դուրս գալու ելքերի մասին, անընդհատ հետ ու ներքև է նայում և նորից հայտնվում անցյալի խորխորատում: Այն անցյալի, որտեղ լավը տեր ունի, իսկ վատը, ինչպես միշտ, անտեր է:
  • Ինչու՞ հրեաները, այլ ո՛չ հայերը

    Ինչու՞ հրեաները, այլ ո՛չ հայերը

    26.01.2024| 20:12
    Որքան շատ են դատողություններ անում Աստվածաշնչյան թեմաներով, այնքան ավելի եմ համոզվում, որ մարդիկ այդ Գիրքը չեն կարդում:
  • Մեզնից ազատվելու ցանկություն ունեցողները միայն թուրքերը չէին

    Մեզնից ազատվելու ցանկություն ունեցողները միայն թուրքերը չէին

    26.01.2024| 14:46
    Մենք պետք է հասկանանք նաև մի կարևոր բան. մեր ով լինելու և ինքնախարազանումների հետ կապված հարցերը այսքան սուր չէին դրվի, եթե թուրքի նման վայրագ հարևան չունենայինք։
  • ՊԱՐՈՒՅՐԻ հիշատակին

    ՊԱՐՈՒՅՐԻ հիշատակին

    24.01.2024| 12:05
    Ընկել են ջահել, Ընկել, Սրտերում չարի նետն առած, Ընկել՝ հանճարեղ, Շուրթերին՝ երգի շշուկը վերին: